måndag 20 augusti 2012

Fynden


De absoluta riktiga fynden är dessa två lådor, en sockerlåda och en margarinlåda och bara för hundringen styck också. Jag var riktigt lycklig när jag gick ut från loppisen i söndags. Nu ska jag bara filura ut va jag ska göra med lådorna. Tanken är att sätta upp dem på sovrumsväggen, men då ser man inte de fina trycken. Så nu ska jag ta mig en riktig funderare.
 

Den lilla flaskan till höger köpte jag i lördags för den var så liten och söt. Annars börjar hyllan att svämma över av prylar jag drar hem. Det bor nog en liten schopaholic i mig som börjar komma fram.
 

En liten plåtask fick följa med hem, mest för att jag ville köpa nåt av föräldrarnas granne, men hon köpte minsann inget av mig så nästa år ska jag inte handla av henne.

Idag är jag mörare än mörast efter en låååång dag på jobbet och en på tok för kort kväll här hemma.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar