söndag 8 juli 2012

Ledig

Efter fem dagars jobb är jag äntligen ledig och som vanligt på mina lediga dagar så regnar det, så något hemskt måste jag ha gjort den senaste tiden.  Förmodligen är det för att jag har trackat min vapendragare Viktor på jobbet typ hela veckan. Men jag hänger inte läpp för det utan ägnar dagen åt något som jag älskar men gör på tok för sällan, vad det är kommer att dyka upp senare men det är inte att städa ialf.

Nu har jag avnjutit en sen frukost, för när jag gick upp runt tio (stängde igår) så skulle hanen iväg och om jag hade ätit då hade jag aldrig fått i Alex någon lunch, för att sitta och äta själv med honom och han inte får något existerar inte i hans lilla värld. Men det var det värt för jag har fått sitta i lugn och ro och surfa ifred hur mycket jag vill.

Nu har jag bara en fyra pass kvar att jobba och sen har jag min efterlängtade semester, fast enligt vissa på jobbet (läs Viktor) så har jag inte varit annat än ledig det senaste halvåret och han har en poäng i det. Fast egentligen är han bara avundsjuk.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar