måndag 2 juli 2012

Gunghäst mm

Efter helgens loppisrunda för Daniel, Alex och svärmor så är vi en hel del prylar rikare. Allt kommer jag inte att visa idag, utan det får bli i omgångar och en del saker ska väl kanske inte pimpas till men de ska få hitta sin rätta plats innan de hamnar här.


Alex har fått en gunghäst, som visserligen mera ser ut som en ko. Men den är i perfekt storlek för honom just nu. Annars brukar gunghästar vara så stora.
 

Jag är dessutom några fat och tallrikar rikare.

Nu ska jag ta tag i att ringa till förskolan där Alex har fått plats, bara att hoppas att de inte har semesterstängt än, vilket inte är omöjligt då de envisas med att hålla förskolor stängda på sommaren. Annars är det jag som får byta jobb så man kan ta fyra veckor semester i juli, vilket jag inte kan. Sen i eftermiddag bär det iväg hem till mina föräldrar för att plocka jordgubbar hos deras granne. Så jag håller tummarna på att det är uppehåll sen. Snart kan jag dessutom plocka smultron från pallkragarna, det kommer vara väldigt uppskattat från Alex. Jag ska även lasta bilen full med återvinning nu idag, just nu går det inte att komma in i matkällaren och det vore ju bra om man kunde det.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar