fredag 20 juli 2012

"Fynden"


En plåtlåda som ska stå ovanför köksskåpen
 

Några flera ljusstakar, fast den stora hittade Daniel hos sina föräldrar utanför hönshuset.
 

Rörstrand Bengali
 

En blå av nåt
 

Ett gäng Lotta-böcker, sen att jag råkade ha tre av dem är en annan femma.
 

En kaffekvarn som jag har suktat efter.
 

En ny pajform, så den är inget loppisfynd. Min råkade gå i golvet nu i dagarna, men då fick jag en perfekt anledning att köpa en ny.

Nu drar hanen och jag till Värmland på loppisturné.

So say we all

2 kommentarer:

  1. Lotta-böckerna som i "Lotta på Bråkmakargatan"?

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en solig och rolig dag i Värmland!

    Alexander och jag har gungat, lekt med bilar och sparkat lite boll. Nu sover han middag ute på altanen och jag
    har passat på att dammsuga ur bilen så den är fin tills
    vi "Tjejligan" drar i väg till Bålsta på Måndag!

    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera