torsdag 26 juli 2012

Ångestprojekt påbörjat

Idag har jag påbörjat ett ångestprojekt, jag har tidigare bloggat om det här och nu har jag börjat ialf.


Jag har rivit bort en massa ogräs från singlet och jag har krattat ihop singlet i små högar, det var varmt och svettigt då jag höll på mitt på dagen i gassande sol, men bikinin var på så lite färg fick jag nog ialf.


Men det är mycket kvar och det är en del bakom där jag har fotat, men nu är det påbörjat och om det blir något mera gjort återstår att se. Smidigast vore att ta det på våren men då är det 1000 andra viktigare saker som ska göras och då jobbar Daniel numera dygnet runt. Till höger om singlet är det en liten kulle som det växer en massa ogräs, jag har planer på att lägga presenning där under några säsonger så att allt dör och sen sätta smultron och jordgubbar där. Det verkar smidigare än att fixa till en snygg blomstrande kulle och att plocka sina egna smultron och jordgubbar hemma är helt fantastiskt. På tal om det så är hallonen mogna nu, så nu är det att plocka varje dag så jag har hallon i frysen i vinter. Planer finns också att ta sig ut i skogen och plocka lite mera blåbär, de jag plockade sist gick åt till en paj som inte ens var god.

Men nu väntar duschen och sen ska jag landa i soffan på riktigt.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar