tisdag 12 juni 2012

Tips

Det är väldigt sällan som jag tipsar om bloggar, om det inte är en nära vän som har startat en. Men förut idag när jag googlade på Battlestar Galactica som är nästa Sci-fi serie som hanen och jag ska kika på (har sett pilot/miniserie avsnittet), så hamnade jag här det är tre tjejer som har startat en sjukt härlig blogg för alla nördtjejer där jag räknar mig själv.

Nu blir det antingen filmen eller Battlestar galactica, måste medge att jag saknar Star Trek. Jag tror det var i förra veckan som vi såg det sista avsnittet av Voyager och även fast jag många gånger var trött på serien och bara tyckte skeppet skulle sprängas i luften så det tog slut så saknar jag dem nu. Men jag har ju inte sett alla Star Trek serier så lite har jag att se framemot.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Åh gud vad glada vi blir nu! Kul att du gillar vår blogg! :) Med hopp om att "ses" mer :)

    SvaraRadera