måndag 11 juni 2012

Sista bilden


Så här på den självaste bröllopsdagen bjuder jag på den sista bilden från scrapbröllopsalbumet. Som ni ser så har de fina ceremoni bilderna övergått till fest. Med tanke på omständigheterna för festen så var det väldigt många som kvar länge. Fest på en namngivning låter ju lite sådär som det stod på inbjudan, men vi ville ju förvarna de inbjudna på att vara kvar en stund. En riktig rolig kväll var det för de som var där. Roligast hade nog Daniel i baren tror jag, en annan fick absolut inte komma in där. Något som jag är väldigt glad i efterhand för är att Alex var precis lagom gammal för en sådan tillställning, han var tillräckligt stor för att inte ammas längre (eller rättare sagt han ville inte) men han hade inte kommit in i någon blyghetsperiod så det spelade ingen större roll vem han var hos. Nu sitter mest ihop med min höft och det är inte alltför kul alla gånger.

Idag hade jag egentligen tänkt att bjuda på trädgårdsbilder, men det spöregnar just nu. Jag är däremot lite orolig för mina squashar, de vill inte ta sig ordentligt och den ena tror jag att Alex har ryckt upp för den var borta igår. Men nya är planterade inne så jag håller tummarna.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Namngivningen var så fin och Alexander så duktig! En glad liten pojke hela dagen!
    Bröllopet så vackert och Ni var så fina!
    Anade inte något att det skulle bli en Vigsel!
    Det var en strålande vacker brud och en fin
    och glad man! Det strålade kärlek om Er!
    Tack för att vi fick uppleva en så rolig överraskning! I dag är det Er 1 års Dag!
    Tänk vad tiden går fort!

    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera