onsdag 27 juni 2012

Siri

När jag träffade Daniel för över åtta år sen (det är snart dags att byta ut honom mot något yngre) så hade en väldigt speciell katt som hette Siri. Hon gick tyvärr bort på tok för tidigt. Men vi ha ialf kvar hennes barn och barnbarn som tyvärr är två kastrerade hankatter. I söndags när vi pysslade (andra kanske inte fick så mycket gjort men jag var väldigt effektiv) så gjorde jag en LO med Siri.


Alla papper är från Tilda, likaså stickersena.



Blommorna är några av alla tusen miljoner som jag stansade ut i söndags. Bokstäverna var med i Jossans blogcandy som jag vann i höstas. LO:n är nummer 42 i utmaningen.

Nu ikväll har jag och Alex lekt med Therese och hennes dotter i en lekpark i Ladugårdsängen medan våra karlar spelade badminton. Det var mycket trevligt och måste göras om. Imorgon står det inplockning av tvätt, strykning och omplantering av lite squash och habanero på schemat innan jag ska åka och stänga.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar