lördag 9 juni 2012

Loppis

Det är så roligt nu när loppissäsongen börjar dra igång. Igår på väg till studentfirandet åkte vi förbi en loppis som vi stannade på. Med mig hem fick jag en assiett och två ljusstakar.



Ljusstakarna kommer inte komma fram förrän till jul, men assietten står i diskmaskinen och kommer att användas inom en snar framtid.

Idag stod en massa utefix på schemat men eftersom varken hanen eller jag gillar att göra saker i regn så blir nog inte så mycket gjort. Men hanen håller på och lägger trall på verandan och eftersom verandan är upptagen och vädret är sådär så söver jag Alex i sin säng, han har inte sovit middag inne sen i höstas nån gång. Men än så länge ser jag hopp om att han somnar i sin säng.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Vad roligt med lite fler ljusstakar till samlingen!
    Ser fram emot lekebergsrundan... När var den?

    SvaraRadera