lördag 2 juni 2012

Grönt kort


Jodå ett grönt kort har jag fått ihop här, men hur jag tänkte med den där spetsen där den sitter vet jag inte riktigt, kom på försent att den inte passade riktigt där. Nummer 33 får den bli i utmaningen.

Nu börjar jag på att bli riktigt trött, har jag jobbat som en gnu hela veckan och jag tror inte att det blivit mer än 6h på sin höjd 6½h sömn per natt hela veckan..... jävla fucked up vecka är det. Men efter att jag stämplat ut imorgon runt 16 så kommer jag vara föräldraledig i två veckor och det kommer inte kännas helt fel. Då ska det städas i pergolan, så man kan vistas där när vi ska ha fest. Om nu vädret tillåter om det är som idag blir vi nog inne. Men det är två veckor kvar till dess och innan det ska vi fira bröllopsdag och sova barnfritt utan larm på klockan.

Att söva Alex utan napp var inte ett dugg lättare som hanen tycker. Men han får väl göra det om han vill. Jag tycker Alex kan somna nu så jag får se lite Star trek för film orkar jag inte och kanske trycka i mig en chokladbit, en stor kopp te blir det garanterat då jag fryser som bara den.

Live long and prosper

1 kommentar: