söndag 10 juni 2012

Bröllopsdag






Tänka sig att imorgon är det ett år sen jag och hanen gick och gängade oss. Mycket har hänt under det året och jag måste säga att jag har blivit betydligt starkare som person och tar inte fullt lika mycket skit som jag har gjort innan. Fast det har väl inte så mycket med att jag har gift mig utan det har kommit ändå.

Igår så var vi ute och firade. Vi åt mat på La Pampa Black Rock och att få in en lavasten och steka maten själv var en upplevelse. Sen blev det bio där vi såg Dark Shadows, tyvärr så räckte det inte med 10h sömn för mig mellan fredag och lördag, jag somnade på bion. Sen blev det 10h sömn för mig inatt igen. Jo jag är en riktig sömntuta, har alltid varit och kommer vara bra länge.

Idag var tanken en barnfri dag med en hel del fix, men det spöregnar och lagom som jag kom igång att städa köket ringde svärmor och frågade om jag ville följa med till Björka Handelsträdgård för att köpa blommor. Nu körde hon in så snart bär det iväg.

Live long and prosper

2 kommentarer:

  1. Grattis på Bröllopsdagen! Låter som en spännande restaurang, är det gamla La Pampa som har skaffat en ny nich?

    SvaraRadera
  2. GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN <3

    SvaraRadera