måndag 18 juni 2012

Bloggkåt

Eftersom jag uppenbarligen är bloggkåt idag slår jag till med två inlägg. Det blev lite mera ordning i pysselrummet och även pysselsuget kom till slut. Så lite hann jag med.



Jag visar det lilla pysslet idag. Jag har klätt in en konservburk med lite papper och band. I denna har jag blommor av den lilla varianten. Nummer 39 i utmaningen är den också. Smått som stort räknas. Jag lyckades även ta papper från spillådan som jag är extremt dålig på. Det får bli nästa utmaningen, att göra slut på den. Men jag har planer på att slänga en del från den som jag inte kommer att använda.

Och nu borde jag ta bort nagellacket eftersom jag ska jobba imorgon, men eftersom jag vägrar att inse att jag ska jobba så väntar jag in i det sista.

Live long and prosper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar