måndag 28 maj 2012

Mors dag idag med

Idag passade vi på att fira Daniels mamma på en mors dag försent, men det går det med. Med att fira mor innebär det att man snikar till sig mat och fika. Ett kort som jag har gjort och ett kort på Alex fick hon för besväret.




Pappret är från ett designarksalbum från Gekås i Ullared som jag fått i present, det är mycket fina papper i det men inte helt lätt att arbeta med, trodde jag. Men när jag hade bestämt mig för att göra ett kort ifrån de arken så var det faktiskt mycket lätt. Mycket för att en helsida fanns med bokstäver i rätt stil och sen mycket annat som bara var att trycka ut från pappret. Mer kommer att komma av de här papperna. Kortet blev dessutom nummer 30 i utmaningen så nu är det bara 40st kvar.

Om inte hanen har fått mycket jobb kvar när Alex somnat så ska jag propsa på lite Star Trek Voyager, vi börjar närma oss slutet på serien och frågan är kommer de hem till jorden från Deltakvadranten eller blir de assimilerade av Borgerna till slut? Eller så blir det ett Tre Kronor slut, de sprängs.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Tusen tack för det fina fotot med ram som jag fick på Alexander! ♥♥♥♥♥♥ Han var så söt!♥♥♥♥♥♥
    Jätteglad för det fina kortet du har gjort också:)
    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera