fredag 18 maj 2012

Fredag

Jodå fredag är det idag och jag är ledig jag har en lite klämdag mellan mina arbetspass då jag ska jobba resten av helgen. Senare i eftermiddag ska vi hälsa på en liten bebis, men jag har hört att bebisen inte ska vara så liten. Ett kort har jag gjort ialf.


Eftersom det är en tjej som har fötts så blev det ett rosa kort.
 




Det är även nummer 22 i utmaningen, så det tar sig ordentligt med den tycker jag.

Men nu måste jag ta tag i några måsten, som att fylla i papper till Försäkringskassan, stryka tvätt, gå på toa, laga mat osv.....

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Vad gulligt det blev. Du jobbar på bra med pysslet. Gör lite etiketter att sätta på paket, perfekt att göra av med material och snabbscrappande :) Då drar det iväg ännu snabbare!
    Ha en trevlig helg, kram

    SvaraRadera