fredag 11 maj 2012

Dilemma


Ska jag häva köpstoppet för att köpa detta underbara designblock eller ska jag hålla tummarna att det finns kvar när jag kan handla? Fick med ett av papperna i present från Jossan och jag är sjukt sugen på hela blocket. Kanske skulle ta och kompromissa, handla blocket och sen lägga till 20 saker på utmaningen. Jag får tänka på saken.

Nu idag har jag städat, tvättat, skruvat bokhylla och för stunden har jag en liten glasspaus. Jag håller på och organiserar om mina böcker och som jag har längtat efter det. Men helt klart blir det inte nu för Daniel måste säkra fast hyllan i väggen innan jag ställer inte några böcker där. Just nu håller jag på att flytta upp alla barnböcker som står i sovrummet till Alex rum och i hyllan där har jag slängt in en massa av Daniels och mina pärmar i garderoben. Garderoben är också ett sådant där ångestprojekt där allt bara har blivit inslängt. Så Daniel och jag ska nog ta och rensa och organisera därinne någon regnig sommardag och sådana brukar det kunna bli en hel.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Jättefina papper i det blocket, förstår att du beställde det. Jag har ett rosa/blom-mösterpapper som jag tänkte ge dig, den är mer i din stil än min. Ska försöka komma ihåg det till när vi ses.

    SvaraRadera