torsdag 24 maj 2012

Bara text

Mer av sådana här dagar skulle inte vara fel, om vi bortser från morgonen då Alex inte ville sova och var allmänt jävligt. Men besök hos grannen, städa verandan (var slitigt men man kände sig riktigt duktig efteråt), fiskbullslunch, lite gungning och sen akutgrilla hos svärföräldrarna. Akut av den anledningen att hanen och jag skulle grilla kött idag som hade utgångsdatum idag och sen kom han på att grillen var kvar hos hans föräldrar efter helgens grillning. Så det var bara att pallra sig dit med all mat. Men det gick det med. Nackdelen var ju att jag inte fick nån öl till maten, men jag överlever nog. Kanske.

Imorgon ska det tydligen bli skitvarmt och vad gör jag då? Jo jobbar 11-20, ni hör väl hur jag jublar??? Men jag är glad att min chef la ut komptimmar åt mig idag och igår. Det har varit riktigt skönt att ha varit ledig och fått en hel del gjort ute.

Helgen ser ut att bli fullspäckad, med dop, grillning, eurovision, Daniels systerson på besök, mors dag firande och sen ska en storhandling in också. Så nu ska jag få ihop allt för man ska inte förvänta sig att någon annan gör det.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Du "överlevde kanske" säger du? Är du helt hundra?;)

    SvaraRadera