söndag 15 april 2012

Bus-Gösta


Det är inte bara Alexander som gillar att glida nerför rutschkanan. Den har även blivit en favorit för Gösta.

Dagen idag blir lugn, på förmiddagen har jag bakat chokladbiskvier, eller de är inte klara de är inte ihopsmetade än. Sen har jag och Alex varit ute en sväng och jag lyckades plocka ner fjädrarna från riset ute och plantera om lite chili. Nu när det lilla barnet sover ska jag stryka, ibland känns det som om jag inte gör annat, men eftersom både Daniel och jag har skjortor i jobbet som måste strykas och alla t-shirts blir skrynkliga när de torkar så blir det en jävla massa stryk i detta hushåll. Men sen i eftermiddag om vädret tillåter blir det en promenad till Gropen för att inspektera lekparken där. Förhoppningsvis finns det gungor för mindre barn och lite annat kul. Har bara gått förbi den förut och aldrig kikat närmare på den.

Live long and prosper

1 kommentar: