torsdag 19 april 2012

Bröllopsalbum



Nu var det ett tag sen jag hade med något från bröllopsalbumet och i brist på annat så fick det bli dem idag. På bilderna ser ni den himmelskt goda tårtan som vi hade, den och maten kommer från Bönan och Kakan är i Fjöget, det kändes bra att sponsra de lokala när vi gifte oss.

Tårtor ska jag baka som en galning på lördag till söndagens kalas, hur de kommer att bli törs jag inte sia om, men kakorna är goda ialf om tårtorna skulle bli misslyckade.

Nu kör vi på en ny metod när vi lägger Alex, han får numera stå upp i sängen utan att vi lägger ner honom och tro det eller ej men helt plötsligt ligger han ner och sover. Den största fördelen är att man kan sitta och surfa samtidigt som man lägger barn och det gillar jag. Att sitta ner och ta det lugnt. Förhoppningen är att han inom en snar framtid ska kunna somna själv i rummet som han gjorde för ett år sen och det ser jag ännu mer framemot för då kan jag sitta och pyssla samtidigt som jag lägger honom.

Imorgon blir det jobb, men sen blir det ledig helg eller ledig och ledig jag tog semester och det känns hur skönt som helst just nu.

Live long and prosper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar