tisdag 27 mars 2012

Tack för hjälpen

Igår var vi som sagt var hos svärföräldrarna en sväng. Med mig hade jag köpt en blomma och gjort ett kort som tack för hjälpen för all barnvakt.




Det vita ägget/kycklingen som sitter i blomman har jag fixat ihop själv. Stämpeln var med i en stämpelsats som jag fick i present och med en sån stämpel i ägorna var jag ju tvungen att fixa ihop ett kort.

Idag blir det jobba 11-20 och att jobba till 20 känns sådär men eftersom Alex strulade inatt men lyckades sova till åtta imorse så känns det helt okej att börja elva. Nu ska det fixas lite måsten innan vi åker hemifrån.

Live long and prosper

3 kommentarer:

  1. Tusen tack för den fina blomster gåvan!
    Den var så otroligt vacker, och pyntad med massor med roliga Påskpynt!
    Blev jätteglad! Nu så står den på förstukvisten.
    Kortet som du gjort var så vackert!

    Massor med kramar Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. Snyggt jobbat, gillar lådan med blommorna. Fint kort och kul med påskpyntet.

    SvaraRadera
  3. Det blev ingen uppvisning så vi kan komma på kalaset.

    SvaraRadera