söndag 11 mars 2012

Mellon

Jag har inte så mycket att säga om mellon igår. Rätt låt vann och Ranelid kom sist så jag är nöjd. Kan ju nämna att Daniel och jag kompromissade bra igår, jag såg mellon på datorn och han spelade tv-spel. Verkligen en win-win i vårt fall.

Idag har jag även klämt in ett långt arbetspass eller långt och långt, alla mina pass är långa på riktigt, de dära 8-timmars dagarna finns inte riktigt på mitt jobb, men å andra sidan jobbar jag faktiskt färre dagar på en månad än om jag hade jobbat 8h om dagen måndag till fredag. Så jag klagar inte, jobbar hellre längre när jag är på jobbet än oftare. Men trött är jag och det var Alex med, han har inte somnat så lätt för mig sen i somras.

Nu är dessutom min Saab fixad så snart måste jag lämna tillbaka svärföräldrarnas bil. Jag kanske kan försöka att lämna Saaben, med lite tur märker de inget. Deras lilla BMW är bland det roligaste jag har kört och nu ska jag börja tjata på hanen om att han ska fixa bilen som står i garaget så jag kan åka ut och rejsa lite. Ja det bor en riktig fartdåre i mig, men eftersom jag alltid kör gamla bilar som skakar om man åker fort så ligger den genen oftast latent, men nu har den vaknat.

Live long and prosper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar