fredag 23 mars 2012

Handlat


Jodå en hel del fick följa med hem från Plantagen igår. Så nu vill jag att det ska bli i mitten av april så jag kan sätta fart på riktigt, just nu går jag bara och väntar på att få sätta igång känns det som. Mest intressant ska bli om det kommer upp några blommor av de knölar som jag köpt. Grönsakerna är jag inte så orolig för, de lyckades jag ju med förra året så nånting kommer nog att komma upp.

I helgen blir det jobb för hela slanten, men eftersom jag får sova efter stängningarna och imorgon och på söndag behöver jag inte lämna iväg Alex innan jobbet så känns det helt okej. Så imorgon hoppas jag på energi för att gå ut och plocka lite påskris och dekorera med fjädrar. Jag tror nog att jag aldrig har sett framemot en vår så mycket som jag gör nu.

Live long and prosper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar