fredag 2 mars 2012

Citroncupcakes


Igår till fikat bjöds det på citroncupcakes som var mycket goda och själv känner jag mig stolt som inte bakade med choklad vilket jag har en tendens att göra. Presenter fick jag också igår, Söta dagar med recept från Hummingbird bakery så nu ska det bakas ännu mera, lite olika strössel och tårtpapper var med också.

Idag står det 1000 saker på agendan, förbereda maten, göra fruktpuré till gröten, umgås med grannen, byta sängkläder och städa undan det sista från igår, åka till Marieberg, nånstans där hade jag tänkt att pyssla lite och sen också vara en god mor och leka med Alex. Så nu är det bara att köra på fullt.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig kväll, tyvärr blir det för sällan. Nu ska jag ut och gå av mig den mumsiga cupcaken ;0P

    SvaraRadera