onsdag 14 mars 2012

Alexanders fönster

I Alexanders fönster i hans blivande rum har jag målat trähjärtan ljusblåa och sen skrivit ALEX på dem och sen limmat dit lite bling. Mycket sött och snyggt blev det i hans blivande rum. Sen att han inte har flyttat in i sitt rum än är en helt annan sak.






Det blir även nummer elva i utmaningen. Nu drar jag även igång att jobba heltid igen och det kommer tyvärr betyda mindre pyssel. Jag hade ambitionen att pyssla mera de här veckorna jag har varit hemma, men tiden har bara runnit iväg för mig. Men pysselgrejorna på övervåningen försvinner ju inte så lite kommer det nog att dyka upp i framtiden. Nu kommer det bli mera fokus på trädgård och plantering och det ser jag framemot. Jag hoppas kunna plantera physalis fröna som har torkat färdigt. Borde kanske ta tag i det redan nu.

Live long and prosper.

2 kommentarer:

  1. Vad fint han kommer att få i sitt fönster.
    Jätte söta och roliga hjärtan!

    Måste också få tacka för den goda Tårtan som
    vi fick smaka på. Den var jätte god och så
    roligt du hade dekorerat den!
    (Jag kunde inte kommentera på tårtinlägget).

    Pussa på Alexander från mig!
    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt det blev. Varför inte börja när det ändå är hans rum, smart idé :)
    Ser fram emot vår pysseldejt på lördag! Har blåst ägg så lungorna är alldeles trötta idag :P
    Lycka till med physalisen!

    SvaraRadera