torsdag 23 februari 2012

Yogurthink








Jag har klätt in en hink igen och det är fasiken inte lätt, fast det gick bättre denna gång än vad det gjorde sist. Det är locket jag inte får till. Funderar på om det kanske är bättre att klippa pappret runt och klistra dit och sen sätta en bred spets på kanten. Som ni ser så går den i barnfärger, jag kom efteråt att jag kanske skulle ha sparat de papprena eftersom det kommer födas lite barn inom en snar framtid och gjort ett välkommen till jorden kort av dem istället. Men det är lätt att vara efterklok och jag har nog papper till det också. Detta blev då nummer fem i utmaningen.

Idag mår jag lite som jag förtjänar, men det var riktigt roligt igår. Tyvärr eller kanske lika bra fick jag avsluta kvällen ganska tidigt för att ta bussen hem och sen gå hem i spöregnet. Men eftersom jag har ett så snällt barn har jag kunnat halvslumrat i soffan i några timmar.

Live long and prosper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar