söndag 26 februari 2012

Nattblogg

Egentligen borde jag sova nu, men efter att jag jobbat stängning har jag lagt till med ovanan att surfa lite innan läggning. Annat var det innan vi hade barn och jag inte var förvisad till gästrummet, då släcktes det på en gång. Å andra sidan somnar jag fortare nu än vad jag gjorde förr, så då spelar det inte så stor roll. För att inlägget inte ska bli bildlöst så bjussar jag på lite bilder på Seth, han och jag hade lite fotosession i förra veckan eller veckan innan det. En gång i tiden var det nästan bara katter på bloggen, på den tiden man inte hade barn, loppisintresse, odlade eller pysslade.








Precis som sin mor kan han det där med posera framför kameran, även fast hon var snäppet bättre. Men allra sämst är Gösta på att posera, han kommer bara fram och ska gosa. Så tyvärr finns det på tok för lite kort på honom.

Live long and prosper

1 kommentar: