måndag 27 februari 2012

Nattblogg igen

Ja men vad gör man när det är fullt ös på dagarna och den enda egentiden med datorn är en halvtimme innan man lägger sig. Men nu har jag jobbat sista stängningen för denna gång så snart är dygnet rättvänt i några veckor. Jag tänkte gå vidare med min utmaning att inte handla pysselgrejer innan jag gjort 50st saker och nu har jag kommit till nummer sex, i detta tempo kommer det nog gå fort med utmaningen eftersom jag har en del att visa upp. Men sen när jag gjort det kommer det nog gå lite segare har jag en känsla av.






Denna gång är det jag själv som är i centrum och så blev det då ett vardagskort där jag står och diskar nån gång under förra vintern när jag hade paus i maraton-amningen. Vart allt material är ifrån har jag ingen aning om, en del saker är från Jossans blogcandy som jag vann i höstas, andra saker har jag köpt själv på olika ställen, lite är födelsedagspresenter, men knapparna är inropade på auktion eller om det var loppis. De låg i denna låda.

Nu ska jag försöka att sova för imorgon blir det minsann ingen sovmorgon nånstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar