lördag 4 februari 2012

Fika


Igår bakade jag ifall nu någon missade det. Jag gjorde Bounty cupcakes och Smore´s whoopies. Som vanligt så blev ingen av dem ett dugg likt bilden på receptet. Recepten är från Leilas bok Hello Cupcake. Whoopiesarna blev minst lika men det beror på att det blev massor med glaze var från cupcakesen så de fick hamna emellan dem istället för Nutella. Men jag är övertygad på att det kommer smaka gott vilket som.

Nu ska det packas skötväska och sig själv för om några timmar bär det av på kalas, fast jag skulle helst av allt bara vilja gå och lägga mig just nu. Somnade förresten till filmen igår, 10 minuter in. Så det var bara att stänga av och gå och lägga sig vid tio igår. Fast det var lika bra det för det blev en tidig morgon imorse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar