måndag 27 februari 2012

Bokrea

Det där med bokrea i mataffärerna är ju suveränt, visserligen föredrar jag bokhandlar och vill sponsra dem så de ska finnas kvar (men oftast är de svindyra). Men att handla böcker och att de betalas med matpengarna är ju guld värt, helt plötsligt har ju Daniel betalat halva böckerna ganska ovetandes speciellt om jag åker och handlar själv som jag gjorde idag.



Så nu ska jag läsa ännu mera, som om jag egentligen inte hade nog med böcker. Men ska jag fylla alla väggar i matsalen den dagen det blir bibliotek där så måste jag ju börja hamstra böcker nån gång. Sen att lära sig mera om scrapbooking är ju inte fel. För ofta om man är inne på pysselbloggar så kan de kanske skriva ut vilket material de har använt, men det är väldigt sällan man får bra beskrivningar och jag läser hellre en beskrivning i en bok än googlar och måste sålla bland 100 miljoner sidor.

Att handla själv med Alex gick galant, han är för snäll det lilla barn. Så pass snäll att jag vågar inte skaffa flera barn för nästa kommer säkert vara Djävulens avkomma eller något åt det hållet.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Det är lugnt... Jag sponsrade Bokia åt oss båda :P
    Ses imorn, kram

    SvaraRadera