måndag 23 januari 2012

Scrappat

Idag har jag scrappat för fullt när Alex sovit. Några kort har det blivit då det snart är dags för nästa omgång med kalas. Jag tänkte bjuda på ett kort nu som är till min farmor. Hon fyller inte riktigt än men jag har svårt att tro att hon kommer att hitta hit så jag lägger ut det redan nu.


Jag är personligen väldigt nöjd med kortet och det brukar jag inte riktigt vara när jag fixar kort. Sist jag var på Panduro köpte jag häftkuddar som jag har använt till att sätta dit grattisstämpeln med och vilken skillnad det blev när det pappret kom upp litegrann. Det blev inte lika platt som jag tycker det kan bli ibland. Pappret är från serien Tilda som jag fick i födelsedagspresent, stämpeln är också en present, men det andra hade jag sen tidigare.



Uppe i pysselrummet är det lite halvkaos men det bjuder jag på. Nu ska jag fortsätta med maten och sen blir det storhandling och så kanske en sväng in till Panduro eftersom vi ska till Marieberg en sväng och jag har en massa presentkort där....

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Riktigt stilrent till en gammal dam :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. De där kaoset var väl inget ;P haha
    Kära nån jag måste fixa mitt rum.

    Nu ska vi åak och storhandla och jag var in och snoka på dina sida ;) så jag tar med mig lax i ugn den är good =)

    SvaraRadera