tisdag 3 januari 2012

Önskelist

Önskelista var det, många frågar vad jag önskar mig när jag fyller år på lördag och lite prylar har jag länkat till, men mer efterfrågas. Just nu är huvudet fullt med saker (huvudvärk) men något speciellt till min 30-årsdag är det väldigt lamt med. Pysselsaker typ designark, brads, stickers, stansar, stämplar osv vill jag alltid ha. En prenumeration på tidningen 101 nya idéer skulle inte vara fel, försökte hinta om det till jul till min käre make men det ignorerade han totalt (fast jag klagar inte över det jag fick). Flera föräldradagar kan jag också tänka mig så har någon sådana över så mottager jag dem mer än gärna. Mer tid på dygnet är också något som saknas just nu, eller varför inte en hushållerska som städar, tvättar, diskar och lagar mat. Min börjar ju att jobba snart så en ny skulle behövas.

Nä jag säger nog som min mor gjorde för många år sen, det spelar ingen roll vad det är bara det är dyrt. Med ett tillägg från min sida; skicka med kvittot så jag kan byta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar