tisdag 10 januari 2012

Hink

Nu börjar skapandet och pysslandet komma lite igång efter alla kalas, jul och nyårsfirande. Jag fick ju en hel del med designark och även lite brads och annat smått och gott i födelsedagspresent så inspirationen börjar infinna sig. Tyvärr så är pysselbordet i matsalen just nu eftersom det blir fest i helgen och jag tror att bordet behövs även då. Men att sitta på golvet gick det också.




Förut idag så klädde jag in en grekisk yogurtburk, idén fick jag från josefineskapar. Men jag är inte riktigt nöjd för det var krig mellan mig och limpistolen när pappret skulle på plats och hinken blev sned också så på nästa ska jag ta mindre bitar och ha lite fler skarvar på ett snyggt sätt. Sen vad jag ska göra med den vita skarven vet jag inte riktigt så förslag mottages gärna.

Tanken var att jag även skulle pyssla lite nu på kvällen men jag fastnade här och snart ska jag gå och läsa istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar