tisdag 20 december 2011

Vimpel och lite tilll

Nu är det bara några dagar kvar till jul och som jag nämnt tidigare kommer inte alla tomtar med om jag ska köra en bild om dagen. Så nu går jag ut hårt de sista dagarna och kör lite mera tomtar så nu hoppas jag att de räcker till jul, men det ska nog lösa sig.


Den här vimpeln har jag pysslat ihop, idén fick jag från 101 nya idéer, men att göra en vimpel vet jag att många har gjort innan mig så speciellt nyskapande är det inte, men den var rolig att göra och planen finns att göra en till Alex rum när han får eget. Men det tillhör pyssel som blir till vårvintern. Oavsett vilket är jag riktigt nöjd med denna.




Sen blev det lite randomtomtar som står lite varstans i huset och sprider julstämning.

Idag ska det jobbas sista dagen innan jul och jag vaknade av ett trevligt sms där det stod att det inte var något möte innan jobbet så nu slipper jag åka dit tidigare. Snart ska jag och Alex ge oss ut för lite pulkapremiär, jag är nog mer spänd över det hela än vad Alex är. Daniel ska handla julklapp till mig idag och jag är inte det minsta nyfiken, men jag har försökt att genom telepati säga vad jag vill ha och jag hoppas att lite har gått fram. För säger jag vad jag vill ha så köper inte han det bara för att jag har sagt det. Sen ska det bakas lite godis innan jobbet också, marknadsnougat och rischoklad blir det idag.

Detta vill jag ha i present länk

1 kommentar:

  1. Lustigt, jag knåpade ihop en vimpel i går kväll medan jag tittade på Ernst på TV. Den sitter numera i köksfönstret istället för gardin. Får tyvärr blogga den först i morgon, i dag är jag hos päronen och julstädar och julpyntar.

    SvaraRadera