lördag 17 december 2011

Piggare

Just nu är jag piggare än vad jag var igår när jag bloggade. Det trots att en skitunge bestämde sig för att vara vaken två timmar inatt. Tacksamt ändå att ingen av oss skulle upp tidigt eller jobba så man kunde fortsätta sova tills skitungen vaknade nästa gång.



Tomtar blir det idag också. Jag börjar fundera på om jag hinner få med alla tomtar innan jul, annars får jag köra nästa år igen. Så nu ska jag fokusera på det jag verkligen vill ha med. Annars går julbestyren riktigt framåt, granen är på plats och klädd, godis har jag börjat med och ska fortsätta efter att jag strykt mina arbetsskjortor. Julklapparna är inhandlade, de sista är dock inte inslagna men det känner jag ingen panik över.

Framåt eftermiddagen sen blir det 13-års kalas dock inte här hemma utan hos Daniels syster. Så god mat och fika ser jag framemot sen.

Live long and prosper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar