fredag 2 december 2011

Pepparkaksbakning

Jodå idag har det bakats pepparkakor med katastrofalt resultat, eller nöjd är jag inte så något recept tänker jag tyvärr inte bjuda på. Men lite bilder kan jag bjussa på.



Som ni ser så har vi inte de traditionella formarna, här bjuder vi på katter och dinosaurier. Som färdiga blev kakorna bara platta, tror det blev något konstigt med degen när jag blandade i bikarbonaten.



Söt är han det lilla barnet när han gör som han ska. Det gjorde han inte inatt då det förmodligen var tänder som spökade så inte mycket sömn för mig, lite mer till Daniel efter att han flytt till gästrummet. Men imorgon är jag lovad sovmorgon så jag ska inte gnälla och nästa vecka är jag tillbaks på jobbet så då slipper jag nästan alla nätter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar