onsdag 14 december 2011

Julkortstider

Det börjar att dra ihop sig att få iväg alla julkort. Som tur är (eller skicklighet snarare) så är alla fixade och klara, de ska bara postas. Men idag får ni se förra årets julkort.


Sötaste katterna har man såklart. Lilla Gösta och Stora Seth. Idag har jag handlat de sista julklapparna och det känns riktigt bra. Nu ska de bara slås in. Sen är det tusen saker till som ska göras, som att plocka in granen, baka godis och sen plocka iordning alla barnkläder som vi fick igår av Daniels kollega. Jag kanske skulle ha varit hårdare i urvalet då allt inte riktigt får plats och jag misstänker att en del byxor dessutom är för små. Tanken är jag ska göra det snart, började förut men då hade jag ett klängbarn med mig. Nä sätta fart eller sova det är frågan det.

Live long and prosper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar