onsdag 21 december 2011

I fas


Då är snart större delen av kökets tomtar visade, så det är ju ett måste att visa typ hela köket. Kortet blev av märklig vinkel eftersom jag inte orkade plocka bort allt från bänkarna.

Några tomtar på de nyuppsatta hyllorna. Annars känner jag att jag är i fas med julen, eller kanske inte stämningen trots alla tomtar. Men jag känner ingen stress någonstans, gjorde det för några veckor sen men det löste sig med en veckas semester. Jag har koll på det som ska städas imorgon och på fredag och det är bara en sorts godis som är kvar, då har jag gjort åtta olika sorter om jag minns rätt om tid och ingredienser finnes blir det inte omöjligt något mera.

Imorgon blir det också julklappsbyte med mina syskon och föräldrar och sen blir det lite fika hos min farmor. Det ska bli spännande att se vad min storasyster har hittat på åt mig och Daniel i julklapp.

Live long and prosper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar