torsdag 22 december 2011

Grisar och lite till




Julbilderna börjar lida mot sitt slut och det med blandade känslor. Men jag har redan börjat planera vårvinterns projekt. Det blir att göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt eller något åt det hållet. Känner jag mig rätt så kommer det gå utmärkt då jag är känd för att kunna sitta still och inte göra någonting under längre perioder. En del säger att de inte kan sitta still, jag är raka motsatsen. Det kan vara svårt att tro efter denna månad och ska jag vara ärlig så har jag nog aldrig förut varit så produktiv som under december detta år. Men än är det inte slut för att om två veckor är det kalas och helgen efter det fest. Så efter det ska jag bara göra ingenting och planera trädgården för vår och sommar. Till våren ska jag gå ut ännu hårdare med pallkragarna då jag har mer koll på vad jag ska ha mer och mindre av. Men än är det ett tag kvar.

På tal om något helt annat så tycker jag att några gravida kan klämma ut sina ungar snart för jag börjar bli sugen på att gosa bebis. Jag är däremot inte ett dugg sugen på en till än på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar