söndag 25 december 2011

God fortsättning

God fortsättning allihopa! För en annan är det slut på julledigheten, i eftermiddag 15.45 stämplar jag in på jobbet. Hur jag ska orka det vet jag inte riktigt än för imorse var det upp i ottan för att åka till Elgiganten för att handla dator åt svärfar och present till gammelsvärmor. Med facit i hand kanske jag skulle ha tagit några öl för att slippa gå upp, men då jag inte var återställd efter groggarna med svärmor och gammelsvärmor som intogs dagen innan julafton så lät jag bli igår. Så det var ju inte ens något till mig som skulle handlas eller till Daniel. Vi är för snälla jag och maken.

Bilder hade jag kunnat bjuda på om jag hade haft en kamera med mig, men den är hemma och jag är kvar hos svärföräldrarna för Daniel pillrar dator. Så det får bli imorgon. Men gårdagen var mycket trevlig, speciellt framåt kvällen när sällskapsspelen började komma fram, mycket skratt blev det. Alex skötte sig fint hela dagen också, men något annat hade jag inte väntat mig. Tomten fick han också träffa, dock en annorlunda tomte då det blev missförstånd med den riktiga tomten.

Live long and prosper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar