torsdag 3 november 2011

Pysslat



Ikväll efter att Alex hade somnat så tog jag mig lite egentid uppe vid pysselbordet som besöks på tok för sällan. Det blev en hel del gjort, bla fick några konservburkar lite papper och sen var det en del som hade papper kvar som får vara som de är. Det syns inte på bilderna men på burken längst upp till vänster skymtar man två svarta korkar korkar till Promarkers pennor, nån gång måste man ju börja köpa på sig sådana och jag började med det igår. Annat som gjordes däruppe kommer upp senare av olika anledningar.

Sen hade Seth och Gösta lite mys i Daniels knä. Sötaste katterna.


Nu väntar sängen som vanligt och imorgon är det sista öppningen denna omgång för mig. Känner mig mest övertrött nu så bara för det kommer jag somna jättesent.

Live long and prosper

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är ursnyggt med de där d.i.y. burkarna, de blir så fina och praktiska med lite mönsterpapper. Jag har en espressoburk med lock som jag ska klä om snart.

    SvaraRadera
  2. Läckert! Ja, man ska inte underskatta originalförpackningarna ibland. Speciellt den mittersta av dem! Maxi som vanligt eller? Var ju jättesnygg :)
    Kram

    SvaraRadera