måndag 28 november 2011

Nattinlägg

Det får bli ett litet inlägg så här mitt i natta innan jag ska sova. Att jobba sen är verkligen inte humant har jag kommit fram till.


Dagens bild består av en bricka som ser väldigt runt ut men i verkligheten är den jätteoval. På den har jag lagt lingonris som är plockade i skogen här hemma, sen har jag tagit notpapper som jag har virat ihop och sen limmat ihop för att de ska hålla sig på plats. Sedan har jag tagit rött sidenband på en och juteväv på den andra och knytit ihop dem. Skedarna är inropade på en auktion nån gång i somras och även de har fått lite sidenband.

Live Long and Prosper

2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev. Du ser, lingonriset kom mycket väl till användning :)

    SvaraRadera
  2. Fint med stilleben i hemmet, ett underskattat pynt.

    SvaraRadera