fredag 7 oktober 2011

Mer till bröllopsalbumet

Igår tog jag mig lite pysseltid efter jobbet. Jag fick ihop en hel del, men jag vet inte riktigt om jag är nöjd eller inte. Jag har ju handlat ihjäl mig på pyssel den senaste tiden, men ändå när jag ska sätta mig och scrappa så känns det som om jag behöver mer papper. Eller det som behövs är enfärgad kartong, mina såna börjar på ta slut. Fast när jag handlade sist så fanns det inte så mycket som jag tyckte passar till detta album. Förutom fina designark.



Sen blir det så svårt när designarken är så fina, det känns nästan som om man förstör dem när man sätter dit kort. Att jag gillar blommor och pärlor på flaska har nog ingen missat vid det här laget.

Idag ska det jobbar 11-20 igen. Jag hade föredragit det gamla schemat för då hade jag haft ledigt fre-sön nu och det hade behövts för det behövs städas och lagas barnmat. Som tur är så börjar Daniels förkylning att släppa så han skulle fixa lite barnmat och börja med städningen idag. Tvättkorgen är ialf inte full, den tog jag tag i i tisdags när jag var ledig. 

Live long and prosper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar