fredag 28 oktober 2011

Målarverkstad





Nu har jag målarverkstad nere i källaren. Det ni ser är hyllplanen till en lagerhylla som jag ska ha i pysselrummet, som det är nu däruppe så har jag en massa kartonger på bordet och i en av sovalkoverna. Med andra ord väldigt rörigt. Med denna hoppas jag kunna skapa lite ordning i kaoset däruppe och faktiskt få lite inspiration när jag scrappar, för den är nere på noll numera, fast det kan ju bero på att jag jobbar som en galning.

Nä nu ropar tvätten på mig, sen blir det nog lagom att gå en promenad med Alex innan jobbet. Tur att man har en privatkock här hemma för matlagningen skulle inte hinnas med annars.

1 kommentar:

  1. Vilken bra idé! Det är väldigt snyggt med lagerhyllor. Kommer bli härligt inspirerande att se pysslet tror jag.
    Kram

    SvaraRadera