tisdag 4 oktober 2011



För några månader sedan fick jag ett paket från Skaparklubben som innehöll ett chipboard album. Bra länge funderade jag på vad jag skulle göra med det. Sen kom jag på att jag gör Alex första år. Det var ju lagom med sidor i den. Här ser ni junis och julis sidor. Tyvärr så måste jag handla mer papper till denna om jag vill att den ska fortsätta i samma stil. Det var ju inte alltför mycket med i paketet.

Idag har jag sovit ut riktigt ordentligt för jag sov äntligen uppe på övervåningen och det var så skönt att sova utan barn i rummet. Speciellt då det lilla barnet är lite småförkyld. Sen i eftermiddag blir det Sannamarken men innan det ska det tvättas och strykas och fixas andra måsten.

2 kommentarer:

  1. Fint! Pappa och jag var på Sannamarken idag, tänkte ringa er, men sen tänkte jag att du nog jobbade. Det var första gången i mitt liv som jag var där och det var trevligt men blåsigt. Det var pappa som ringde och ville åka, han hade tråkigt. Jag köpte bara två paket sidenband i rött och blått som ska vara till julkorten. De hade förresten de där klistermärkena med apan som jag använt på några kort. Nu märker jag att jag nästan skrivit en hel uppsats så det är dags att sluta skriva...

    SvaraRadera
  2. Du kan ju kolla bland mina spillbitar oxå ifall du hittar nåt som matchar!
    Lådan minskar ju aldrig - bara lägger till känns det som... Så där är det fritt fram :)
    Idén med första året är så fin. Uppslaget blev toppen!

    SvaraRadera