torsdag 8 september 2011

Korgar





Korgarna i badrummet har fått sig en make-over med lite nya etiketter. De gamla satt fast med steksnöre som gick av och de var inte så snygga heller.


Så här kan det se ut när man missbrukar pearl-makern och på denna så är det nog inte mest pärlor heller för den delen. Men det är så roligt att sätta dit dem när man väl har börjat.

Idag är det tredje mellanpasset av fyra. Jag brukar inte tala illa om mitt jobb, men det nya schemat suger. En långhelg fre-sön skulle inte sitta fel, men den är borttagen. Nåväl jag är ialf inte ensam om att tycka så. Så med en massa tur kanske man kan gå tillbaka till gamla schemat.

3 kommentarer:

  1. Vilka fina etiketter! Från en pearlmaker narkoman till en annan - jag tycker att det var precis lagom med pärlor!
    Kommer med en massa tillskott till de där korgarna nästa gång vi ses om ni vill ha. Alla pojkkläder i förrådet ska ut :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Jag borde göranågot liknande med mina korgar känner jag, har nämligen likadana, men jag har aldrig varit något vidare på pyssel ;P

    SvaraRadera
  3. Åhh fint! Jag har tänkt göra likadant med krogarna i hallen. Men jag ska måla de vita först eftersom de är svarta nu. Haft dom i några år så de behöver förnyning =D

    SvaraRadera