lördag 3 september 2011

Då var stängningshelgen igång och första stängningen klarade jag galant enligt mig själv ialf. Domen kommer sen när jag kommer till jobbet i eftermiddagen. Idag fick kroppen en riktig sovmorgon då jag slog upp ögonen runt halv tolv, så här har man verkligen sovit bort halva dagen. Anledningen heter barnfri. Daniel är hos sin syster med familj för att sätta upp ett fönster och för minst trassel så tog han helt enkelt med A. Så i några timmar till är jag barnfri så här ska det pysslas för full är tanken.

Igår hade hanen lite egentid då jag umgicks med grannen och han tog sig då en tur ut i svampskogen och lite svamp hade han med sig hem.


Lite kantareller, trattisar och några som jag inte har en aning om vad det kan vara. När jag dessutom tömde kameran så hittade jag detta underbara kort.
Han är för snäll vår Gose-Seth. Barnvänligare katt får man leta efter. Så det var för väl att vi fick tillbaka honom från Slyna.

Ikväll väntar en ny stängning, fast imorgon blir det nog inte så lång sovmorgon då både A och Daniel är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar