onsdag 31 augusti 2011

Sommarvatten

Här ser ni flaskorna som jag har gjort saft i, fast i dessa är det ingen saft då de ska stå mörkt och svalt och det gör inte dessa. Men resultatet är jag nöjd med. Lådan har varit med förut fast då med blommor i utomhus och flaskorna är ölflaskor som Daniel så duktigt har druckit upp. I bakgrunden skymtar ni också Prinsessornas kokbok. Här kommer en närbild på etiketten.



På jobbet går det än så länge bara bra, fast ont i ryggen har jag fått. Värre har det gått hemma då A förmodligen har kommit in i den berömda 8-månaders separationsångesten. Det har varit mycket skrik när det ska sovas och att lämnas själv har inte heller varit någon höjdare. Så jag lider med Daniel som har varit själv med honom hela gårdagen då jag jobbade 11.30-20.30 så mycket hjälp från mig blev det inte. Men idag och imorgon är jag ledig och det är alltid nåt. Sen kommer den berömda stängningshelgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar