onsdag 17 augusti 2011

Färglagt

Idag har det färglagts med promarkers hemma hos Kan själv tillsammans med Jossan och en tjej till. För mig var det första gången som jag målade med promarkers och man kände sig som ett litet barn igen när man satt och färglade. Men kul var det och jag blev även sugen på egna pennor, men de får tyvärr dröja ett tag för ekonomin kommer vara ansträngd i höst. Pennorna kostar inte så mycket, men man vill ju ha ca 15-20st och då drar det iväg. Jag får nog önska mig sådana i julklapp eller i present. Eftersom jag inte har några pennor själv så målade jag för glatta livet.
Ja som ni ser så blev det några stycken. Vi hade kunnat hållit på betydligt längre än vad vi gjorde, men hanen skulle iväg och spela badminton och jag hade lovat att äta mat med honom innan, så på tok för tidigt fick vi plocka ihop för jag skulle hem och ta hand om vårt barn. Kan ju tillägga att vi pysslade nästan barnfria, ett barn på fyra vuxna får väl räknas som nästan barnfritt.

När jag kom hem sen så hade jag efter en treo en massa energi. Så det har bytts lakan, plockats lite i köket och så har jag gjort klart några kort som kommer att visas senare. Sen när kameran kommer fram så lägger A till med sin charmigaste sida.


Nu börjar det mest bli gnäll från hans sida. Men han får allt vänta med att sova ett tag till.

2 kommentarer:

  1. Vad fina dina bilder blev. Glömde bort att titta på det färdiga resultatet :) Vi får helt klart göra om det igen!
    Ses på måndag, Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att måla, de tåls att göra om snart =)

    DU får kopiera bildadressen: http://4.bp.blogspot.com/-nip6D-abK-Y/TkrTRJqgbxI/AAAAAAAAEvg/3SNEGRMNaFo/s1600/blogcandy+josfineskapar.blogspot.jpg

    Och så lägger du in den i en den som bild och så trycker du i adressen i bild och bloggadressen i länk osv... Förstår du inte så kan jag hjälpa.

    SvaraRadera