söndag 7 augusti 2011

Auktion

För mig blev det ett kort besök på auktionen i Latorp. Anledningen heter regn. Själv hade jag stått ut med att stå ute och bli dyngsur. Men sen när det kommer in blöjbyten, matning osv i regn så valde jag att åka hem med A, för han började bli hungrig och så hade det börjat regna igenom regnskyddet så ett tag till så hade han blivit lika blöt som jag var. Då hade jag ju sett utbudet så hanen visste vad han skulle bjuda på. Jag hittade även lite Lotta böcker i några boklådor så med lite tur blir några sådana inropade och sen fanns det fina mora klockor som vi är sugna på, men de lär väl bli svindyra men jag lever på hoppet om att ha en. Hanen blev kvar därborta, dock inte helt själv då några bekanta till oss var där också så lite sällskap hade han ju. Skulle han lyckas ropa in något så lär det nog hamna här inom en snar framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar