lördag 23 juli 2011

Utmaning

FYRA AV ALLT..

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
Tidningsbud
Vårdbiträde inom äldreomsorgen
Städerska
Hamburgervändare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Dazed and confused
Stjärnornas krig

Rymdimperiet slår tillbaka
Jedins återkomst

Fyra städer jag har bott i:
Kumla
Skövde
Örebro
Fjugesta

Fyra tv-serier jag gärna ser:
CSI
Star trek the next generation
Vänner
The big bang theory

Fyra ställen jag vill åka till:
Australien
England
Hawaii
Nya Zeeland

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
Facebook
Blogger
Aftonbladet
Diverse bloggar

Fyra favoriträtter:
Grillat
Daniels köttfärssås
Marmaris special på Efesos
Makaroner och köttbullar

Fyra ställen där jag trivs:
Hemma
På en luftmadrass i vatten
Med en kall i handen
På jobbet i dt 2:an med hela skärmen full med ordrar eller kanske i köket när man har 40 cheeseburgare beställda

Fyra bloggare jag vill utmana att svara på dessa frågor:
ALLA. Kommentera gärna så jag vet att ni kopierat frågorna :)

2 kommentarer:

  1. Jag har ju bara bott i två städer, knappt för jag har ju bara bott utanför Kumla så egentligen är det bara en.

    SvaraRadera