måndag 11 juli 2011

Nässelvatten

För några dagar sedan fick jag en flaska nässelvatten av en vän för att få ordning på mina "sjuka" squashar. Den är dessutom jättefint scrappad med instruktioner.
Men jag har lite svårt att tro att denna kommer repa sig även med nässelvatten.
Men skam den som ger sig.

Förut idag så städade jag i en hel evighet, eller ialf i fyra timmar. Jag hann med både damning, dammsugning och moppning av golvet på nedervåningen så jag känner mig väldigt duktig. Med mig hade jag världens snällaste A som fann sig i det mesta. 



Nu på seneftermiddagen var vi till Daniels syster för att hämta mina ridskor som hennes dotter hade fått men inte kunde ha. Nånting måste jag ju ha på fötterna när jag ska ut och rida på onsdag. Hur som helst så är hennes squash jättestor, hon måste ha gett den anabola. Sen när vi skulle åka så låg hennes dotter på snart 16 år i soffan och slöade, jag kunde inte annat än att bli avundsjuk. Jag vill i vissa avseenden också vara 16 och bara ligga i soffan och bli mer eller mindre servad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar